The Single Best Strategy To Use For در آنفولانزا حس بویایی از بین میرود

Wiki Article

وی افزود: از سوی دیگر گروهی از ویروس‌ها، از جمله ویروس آنفلوآنزا عامل ایجاد عفونت‌های حاد و شدید تنفسی بوده که منجر به درگیری، ابتلا و بستری طیف وسیعی از افراد جامعه می‌شوند. باید توجه کرد که بیماری آنفلوآنزا معمولا هرساله بین پنج تا ۱۰  درصد  بالغین و ۲۰ تا ۳۰ درصد  کودکان را مبتلا می‌کند.

استفاده از واکسن آنفولانزا برای زنان پیش از اقدام به بارداری

ویروس آنفلوآنزا در کودکان هم علائم فوق را ایجاد می‌کند. البته ممکن است کودکان علائم دیگری هم داشته باشند، مثل:

استفاده از بخور اوکالیپتوس به بهبود علائم و باز شدن مسیر تنفسی کمک می‌کند.

از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید.

در صورتی که استفاده از روش‌­های درمانی خانگی، در روند بهبود شما تاثیری نداشت، در صورت داشتن هر یک از علائم زیر حتما به پزشک مراجعه فرمایید.

علائم آنفولانزا به‌خصوص در مراحل ابتدایی ممکن است با سرماخوردگی اشتباه گرفته شود؛ به‌خاطر داشته باشید که علائمی مانند تب‌ولرز می‌تواند نشانه‌ی آنفلوانزا باشد. درصورت ابتلا به آنفولانزا از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها اکیداً خودداری کنید؛ آنتی‌بیوتیک می‌تواند شرایط شما را بدتر کند.

آنفولانزا چیست؟ با موثرترین روش‌های درمان از آن خلاص شوید

مهران بابانژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه واکسن‌ها سالهاست که حساب خود را پس داده‌اند، اظهار کرد: براساس مستندات، بعد از تامین آب آشامیدنی سالم، دومین عامل تأثیر گذار در کاهش مرگ و میر کودکان و افزایش رشد جمعیت را می‌توان انجام واکسیناسیون دانست.

 همانند نوع آ، نوع بی نیز علائم بسیار شدیدی دارد اما تنها تفاوت این نوع ویروس با نوع ای، این است که علاوه بر بروز مشکلات تنفسی، باعث سامانه ثبت آنفولانزا به وجود آمدن اختلال در دستگاه گوارش نیز می­‌شود.

این بیماری معمولا به بدن پرندگان پستانداران سرایت می­‌کند و مشکلات؛

هر فردی که در خانه سالمندان یا سایر مراکز مراقبتی کار یا زندگی می­‌کند

برای بهبود این بیماری نیاز است که از داروهایی نظیر ایبوپروفن هر ۶ ساعت یک بار و استامینوفن هر چهار ساعت یک بار استفاده نمایید، اما لازم به ذکر است که برای درمان کامل این بیماری به پزشک مراجعه فرمایید.

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

Report this wiki page